top of page
Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

Objemi ob dnevu žena

Dan žena - kaj nam pomeni?

Vsakomur od nas nekaj drugega. Razlike med ženskami in moškimi so bile, bodo in mnogo od teh razlik je čudovito lepih. Najlepših.

Materinstvo na primer.

Deset let mineva od dne, ko sem se resnično počutila izpolnjena, živa in popolno srečna. Bila sem mama, žena, hči, inženirka, uspešna poslovna ženska,... Še vedno sem mnogo od tega, a na povsem drugačen način.

8. marec 2008 je bil dan, ko mi je sin Bor podaril velikansko čokoladno srce in ga v naslednjih minutah tudi celega pojedel.

Kako sladki so bili njegovi lepljivi objemi!

Kako zvonko je zvenel naš smeh, nas štirih za domačo mizo!

Naslednji dnevi so bili dnevi v prepad brez dna, prvi pomladni dan je vzel Bora, vzel sonce z neba.

Zatorej drage žene in možje - objemite se danes (in jutri) drug z drugim, s svojimi otroki, z dragimi, ki jih imate. Nikoli ne vemo kaj se skriva za oblaki, pa čeprav kaže na svetlo pomlad.

Ta prvi cvet kamelije mi zagotovo pošilja Bor.

Podarjam ga Vam, ki poznate najhujše bolečine.

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page